2016-03-02

Kontrole

KONTROLE

 

           Kontrole w latach 1999 do 2016 r.

     

 

 

Termin kontroli

Instytucja

Cel  kontroli

 

18.11.1999

Kuratorium Oświaty  w Opolu

Organizacja pracy szkoły w świetle obowiązujących przepisów

 

12.06.2000

Kuratorium Oświaty w Opolu

Stopień wdrożenia WSO  i programy wychowawcze oraz zgodności kwalifikacji z nauczanym przedmiotem

 

31.10.2000

WSSE Opole

Ocena warunków zdrowotnych pracowni komputerowej i kontrola stanu sanitarnego szkoły.

 

08.02.- 19.02.2001

 

 

Urząd Miasta Opola – Referat Kontroli

Prawidłowość wdrażania regulaminów określających wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków. Sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw.

 

19.02.2001

WSSE Opole

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego.

 

11.06. – 18.06.2001

Z U S- Wojewódzki Inspektorat Kontroli w Opolu

Kontrola danych rozliczeniowych ZUS

obejmująca okres od 01.01.1999r. do 11.06.2001r.

 

24.08.2001

WSSE Opole

Kontrola sanitarna pod kątem przygotowania szkoły do rozpoczęcia roku szkolnego.

 

25.10.2001

MSSE Opole

Wizytacja

 

19.11.-23.11.2001

Urząd Miasta Opola – Referat Kontroli

Prawidłowość dokonywania wyrównań wynagrodzenia nauczycieli w okresie od 01.01.2000r. do 31.08.2000r.

 

          2002

Urząd Miasta Opola

Ewidencja uczniów

Kryteria przyjęć uczniów spoza rejonu i spoza gminy

 

 

17.05.2002

WSSE Opole

Kontrola w związku z pracą problemową dotyczącą oceny realizacji zajęć wychowania fizycznego w gimnazjum

 

26.11.2002

PSSE Opole

Kontrola sanitarna

 

      12.2003

Kuratorium Oświaty w Opolu

Mierzenie jakości pracy szkoły

 

22.03.2003

WSSE Opole

Kontrola sanitarna obiektu

 

02.06.2004

WSSE Opole

PSSE Opole

Kontrola stanu sanitarnego

 

23.06.2004

Kuratorium Oświaty

Obserwacja pracy komisji kwalifikacyjnej na stopień nauczyciela kontraktowego

 

22.10.2004

Kuratorium Oświaty

Kryteria rekrutacji do gimnazjów

 

16.11.2004

Urząd Miasta Opola

Kontrola dokumentacji normującej zasady prowadzenia rachunkowości.

 

01.12.2004

Kuratorium Oświaty

Podtrzymanie tożsamości narodowej i etnicznej (monitorowanie)

 

01.02.2005

Kuratorium Oświaty

Nadzór pedagogiczny

 

10.02.2005

Kuratorium Oświaty

Obowiązek szkolny

 

15.04.2005

Kuratorium Oświaty

Edukacja patriotyczna

 

30.05.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Pomiar mebli szkolnych, kontrola dokumentacji medycznej pracowników

 

13.09.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca j.w.

 

18.11.2005

Urząd Miasta Opola

Referat Kontroli Finansowej, Egzekucji i Sprawozdawczości

Kontrola finansowa

 

29.11.2005

Kuratorium Oświaty

Zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2005/2006 – arkusz diagnostyczny

 

04.05.2006

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego szkół

 

05.05.2006

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Kontrola sanitarna

 

27.10.2006

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

w Opolu

Kontrola utrzymania obiektu budowlanego

 

15.02.2007

Kuratorium Oświaty w Opolu, Sekcja Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Opolu i Urząd Miasta w Opolu

Kontrola w sprawie bezpieczeństwa w szkole

 

21.05.2007

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

w Opolu

Kontrola utrzymania obiektów sportowych usytuowanych na terenie PG7 w Opolu.

 

17.10.2007

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu

Kontrola prawidłowości i rzetelności obliczania, potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wpłat do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.

 

01.07.2008

Urząd Miasta Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu

- Gospodarka finansowa

- Zamówienia Publiczne

- System kontroli wewnętrznej

- Oszczędności przy dokonywaniu wydatków

 

03.09.2008

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Kontrola stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla uczniów i otoczenia.

 

03.09.2008

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Kontrola stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla uczniów i otoczenia.

 

04.09.2008

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Kontrola stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla uczniów i otoczenia.

 

27.10. – 4.11.2008

Kuratorium Oświaty w Opolu

Wizytacja Kuratora.

 

5.11.2008

Kuratorium Oświaty w Opolu

Spotkanie Kuratora z Radą Rodziców.

 

12.11.2008

Kuratorium Oświaty w Opolu

Przedstawienie wyników przez Kuratora. wizytacji na posiedzeniu Rady Pedagogicznej.

 

06.02.2009

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Rekontrola.

 

06.05.2009

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Sprawdzenie warunków sanitarno-higienicznych dla uczniów.

 

2009

Urząd Miasta Opola

Wdrożenie Regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r.

 

23.12.2009

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Odbiór hali namiotowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym.

 

26.01.2010

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Rekontrola.

 

16.04.2010

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena przydatności wydawnictwa Instytutu Żywności i Żywienia w codziennej pracy pracowników szkół i prowadzących żywienia.

 

28.04.2010

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja egzaminu gimnazjalnego części matematyczno-przyrodniczej.

 

18.10.2010

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola bieżąca stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń dla uczniów.

 

09.11.2010

Kuratorium Oświaty w Opolu

Kontrola dot. nadzoru pedagogicznego.

 

03.12.2010

Urząd Miasta Opola

Kontrola stanu utrzymania obiektów budowlanych w PG7 w warunkach zimowych (odśnieżania i zabezpieczenia przez poślizgiem dojść, wyjść, ciągów komunikacyjnych, sopli, pokrywy śn. dachów).

 

06.05.2011

Prezydent Miasta opola

Dokonano przeglądu obiektu w zakresie identyfikacji zagrożeń oraz bezpieczeństwa i higieny pracy w obiektach oświatowych.

 

28.06.2011

Prezydent Miasta Opola

Kontrola gospodarki finansowej.

 

25.11.2011

Kuratorium Oświaty

w Opolu

Kontrola planowa – wybór podręczników.

         

 

 

 

 

 

25.05.2012

Prezydent Miasta Opola

Konfrontacja (rozmowa wyjaśniająca) z opiekunami grypy uczniów przebywających na tzw. Zielonej Szkole w Solinie gdzie wystąpił problem narkomanii (palenie marihuany –jednorazowa próba)

19.12.2012

ZUS o / Opole Wydział Kontroli Płatników Składek

Zgodnie z upoważnieniem.

04.01.2013

Kuratorium Oświaty

Kontrola planowa – przestrzeganie przez dyrektora szkoły przepisów dotyczących obowiązku szkolnego.

04.01.2013

Kuratorium Oświaty

Kontrola planowa: zgodność organizacji zajęć edukacyjnych z języków obcych nowożytnych z ramowymi planami nauczania w Publicznym Gimnazjum.

11.01.2013

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena stanu sanitarnego pomieszczeń sanitarnych i sal lekcyjnych, pomieszczeń dla dzieci i młodzieży.

11.02.2013

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Sprawdzanie stanu sanitarnego pomieszczeń sanitarnych.

11.03.2013

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Sprawdzanie stanu sanitarnego.

17.07.2013

Urząd Miasta Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu

Audyt planowy identyfikacja podejmowanych działań prewencyjnych dotyczy zagrożeń cywilizacyjnych w jednostkach oświatowych.

31.07.2013

Prezydent Miasta Opola

Gospodarka środkami ZFSŚ w 2010-2012

21.10 -

31.10.2013

04.11 -

20.11.2013

Kuratorium Oświaty

Ewaluacja zewnętrzna    

- procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprawdzający uczeniu się

- uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej

- respektowane są normy społeczne

22.05.2014

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Urzędowa kontrola sanepidu .

26.02.2015

Kuratorium Oświaty

Zgodność organizacji zajęć rewalidacyjnych, w tym liczba godzin i rodzaj tych zajęć oraz ich zgodność z zaleceniami zawartymi w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego z uwagi na niepełnosprawność w publicznych gimnazjach.

24.09.2015

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Sprawdzenie protokołu BHP, pomiarów wytyczoną oświetleniu sztucznego. Ocena stanu sanitarnego szkoły.

18.03.2016

Kuratorium Oświaty

Zgodność z przypisami prawa przeprowadzenia egzaminów klasyfikacyjnych.

 

 

 

Protokoły kontroli dostępne są u dyrektora szkoły. 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..